شیرود شهری بی‌نظیر از توابع استان مازندران است؛ در این شهر رویایی، طبیعت با آغوشی باز پذیرای شماست و باد با لطافتی وصف‌ناپذیر، صورت‌تان را نوازش می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با این شهر مقاله شیرود کجاست؟ را مطالعه کنید.

در دل این همه زیبایی، آن‌چه می‌تواند حسابی سرحال‌تان بیاورد، خوردن غذایی خوشمزه در محیطی دنج و صمیمی است؛ به‌همین خاطر در این مقاله از مجله گردشگری اتاقک، می‌خواهیم دست‌دردست هم عازم این دیار شویم و با بهترین رستوران های شیرود آشنا شویم، پس تا انتها با ما همراه شوید.

  • رستوران های شیرود

کافه رستوران ماسا

کافه رستوران ماسا
رستوران ماسا، کنار هایپر سنتر خزر قرار گرفته است و از رستوران‌های بسیار شلوغ شیرود محسوب می‌شود.

اگر دنبال یک کافه با محیطی دنج و شکیل می‌گردید، ما به شما، کافه رستوران ماسا شیرود را معرفی می‌کنیم؛ در این کافه، شاهد رنگ‌های ملایم و آرامش‌بخش، صندلی‌های بسیار راحت شبیه به مبلمان و نورپردازی بسیار جذاب مواجهیم.

در این‌جا علاوه بر غذاهای سنتی، فرنگی و ایرانی، منوی متنوعی از انواع دمنوش‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم هم پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد و امکان سفارش چای و قلیان هم وجود دارد. به‌طور کلی منوی کافه رستوران ماسا را می‌توان به دو بخش ایرانی و فرنگی تقسیم‌بندی کرد.

طعم کته کبابی رستوران، همراه با پیش غذاهایی مانند سیر ترشی، زیتون پرورده، ماست ساده، موسیر و بوران و میرزا قاسمی تا مدت‌ها زیر دندان‌تان باقی‌ می‌ماند. منوی فرنگی غذاخوری هم از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و از آن می‌توانید انواع پیتزا، مرغ سوخاری، استیک و غیره سفارش دهید.

آدرس کافه رستوران ماسا: استان مازندران، تنکابن، شیرود، نزدیکی شهرک فرهنگیان

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۳۷۶۱۶۶۶

 ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۳ شب

محدوده قیمت: نسبتا گران

 

پلو کبابی خاله شهربانو

پلو کبابی خاله شهربانو
در پلو کبابی خاله شهربانو می‌توانید لذیذترین کباب‌های زندگی‌تان را امتحان کنید.

پلو کبابی خاله شهربانو، یک مجموعه با انواع غذاهای سنتی و کباب‌های خوشمزه است. غذاهای این رستوران با طعمی ویژه و دورچینی عالی سرو می‌شوند. البته در شهرهای شمال، شاهد شمار زیادی از رستوران‌های کته کبابی هستیم، اما آن‌چه این مجموعه را از دیگر کته کبابی‌ها متمایز کرده است، استفاده از مواد اولیه باکیفیتی است که در پخت غذا استفاده می‌شود.

کیفیت و حجم بالای غذا، رفتار خوب پرسنل و تمیزی محیط رستوران هم باعث شده تا مراجعین همواره راضی و خندان باشند. در این پلو کبابی، غذاها در کنار برنج‌های ایرانی سرو می‌شوند و در کنار خوشمزه بودن، از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردارند.

آدرس پلو کبابی خاله شهربانو: استان مازندران، تنکابن، شیرود، بلوار شیرودی

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۳۷۵۶۵۱- ۰۹۱۱۷۹۱۲۷۸۴

محدوده قیمت: متوسط

رستوران و کافه شب خاطره‌ها

رستوران و کافه شب خاطره‌ها
غذای باکیفیت و محیط زیبا از مهم‌ترین ویژگی رستوران و کافه شب خاطره‌هاست – عکاس: امیر شکری

رستوران و کافه شب خاطره‌ها از نظر غذایی، رستورانی تمام عیار است. فضای  چوبی و سنتی رستوران، نظر هر گردشگری را به‌خود جلب می‌کند و فضای بیرونی آن هم بسیار زیبا و دلنشین است؛ طوری‌که ساعت‌ها می‌توانید از محیط زیبای آن لذت ببرید و از جای‌جای آن به یادگار عکس بگیرید.

از همه مهم‌تر این‌که تمامی غذاهای رستوران از مواد اولیه مرغوب به صورت روزانه تهیه می‌شوند و توسط سرآشپزان حرفه‌ای پخت می‌شوند. در این جا انواع خورشت‌ها و غذاهای کبابی را می‌توانید در کنار انواع غذاهای محلی مازندران نوش‌جان کنید. منوی غذاخوری هم شامل انواع دمنوش، نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه دسرهای تازه و لذیذ است. پس رفتن به رستوران و کافه شب خاطره‌ها هم سیر است و هم تماشا!

حتی اجرای موسیقی زنده در شب‌ها هم حسابی سرحالتان می‌آورد و می‌توانید یک شب به‌یاد ماندنی را در این‌جا سپری کنید.

آدرس رستوران و کافه شب خاطره‌ها: استان مازندران، تنکابن، شیرود، جنب نمایندگی هیوندای

شماره تماس: ۰۹۰۳۳۰۶۷۴۶۸

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

رستوران عمارت گیلان شیرود

رستوران عمارت گیلان شیرود
در غذاخوری عمارت گیلان، می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای محلی شمال را نوش‌جان کنید – عکاس: سمیه کارجو

این غذاخوری می‌توانید انواع ماهی‌ها، کباب‌ها، خورشت‌ها و غذاهای محلی مازندران را با بهترین کیفیت و طعم نوش‌جان کرده و طعمی لذیذ، اما متفاوت را تجربه کنید؛ در این غذاخوری محلی انواع غذاهای گیلکی، با طعم واقعی سرو می‌شود و علت این همه خوشمزگی، استفاده از مواد غذایی باکیفیت و تبحر سرآشپز رستوران در پخت غذاهاست.

آدرس رستوران عمارت گیلان شیرود: استان مازندران، تنکابن، شیرود، روبه‌روی نانوایی سنگگ

شماره تماس: ۰۹۱۰۸۸۲۲۵۲۹ – ۰۹۰۳۱۷۹۷۵۳۹

محدوده قیمت: متوسط رو به بالا

رستوران دهاتی

رستوران دهاتی
غذاخوری دهاتی، دارای فضایی ساده و غذاهایی باکیفیت است.

این رستوران در عین سادگی، بسیار تمیز است؛ کیفیت غذایی بسیار بالایی دارد و به‌دلیل داشتن ظرفیت بالا محیطی مناسب برای مراسم و جشن‌ها به شمار می‌آید.

تنوع بالای منوی غذاهای محلی و ایرانی، همراه با مخلفات فراوان باعث شده تا مهمانان انتخاب گسترده‌‌‌ای داشته باشند. البته میان این همه غذاهای خوشمزه، شیشلیک و کباب ترش آن ارزش امتحان کردن دارد. ماست چکیده و زیتون پرورده‌ای که همراه با غذا سرو می‌شود هم، بسیار خوشمزه و عالی‌ است.

آدرس رستوران دهاتی: استان مازندران، تنکابن، شیرود، جاده ساحلی

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۳۷۲۸۶۶

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶ بعدازظهر – ۱۸:۳۰ بعدازظهر تا ۲۳:۳۰ شب

محدوده قیمت: متوسط

 

 

سخن آخر

شیرود یکی از شهرهای سرسبز و خوش آب‌وهوای استان مازندران است که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند؛ به‌همین دلیل در این شهر زیبای شمالی برای پذیرایی از گردشگران، غذاخوری‌های متعددی احداث شده است.

برای پیدا کردن بهترین اقامتگاه هم ما به شما توصیه می‌کنیم تا سری به سایت اتاقک بزنید و بدون اتلاف وقت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین اقامتگاه را مطابق با نیاز و بودجه خود به‌صورت آنلاین رزرو کنید.


اتاقک

منبع خبر